Forum CounterStrikeFans Strona Gwna
witajcie laski

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CounterStrikeFans Strona Gwna -> Zasady Forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Expert



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 15:11, 10 Kwi 2014    Temat postu: witajcie laski

zeby tylko coś było ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] ria7ew.png 3x dziennie namaczałam nóżki w szarym mydle po 20 minut az mi sie na palcach marszczenia robiły.
Oj, jak wesoło nam było!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
ja też nigdy nie byłem rasistą - wręcz przeciwnie, piętnowałem takowych...
[link widoczny dla zalogowanych]
KUrde ale sie wykruszacie z tym zdejmowaniem Kris, teraz Natusia, z Wrocławianek zostalam ja, Oliwia i Siakus chyba, ale ona tez ma na dniach jakos wiec kurde zaraz wyjdzie ze zostane sama z tym aparatem we wtorek kotnrola, ciekawe co powiedzą, brrrr!
a dlaczego do Alfa?
niestety ciężko się czyta i na przyszłosć proszę wszystkie furomowiczki o nie pisanie z użyciem caps-locka, bo tu nie trzbea krzyczeć;D;p
Jeśli jesteś z Krakowa mogę polecić dobrego chirurga.
Dominika gra z córką juz 3 lata, a jej mąż od ponad roku....

Nie znam sie do konca na tym ale wg zalecen bardzo ważne jest picie! [link widoczny dla zalogowanych] Czy ktos wie co to moze oznaczac bardzo prosze o pomoc?
wyszystkim pracownikom i nie pracownikom żywiec życzę zdrowych , wesołych, spokojnych świąt Bożego Narodzenia - i o pracy nie myslenia Kciałbyś Cześć Kobietki mordował własnoręcznie.... jednego czego nie potrafię zrozumieć to brak informowania pacjenta co mu jest. [link widoczny dla zalogowanych]
Też mam kręcone włoski I ostatnio chcialm iśc do fryzjera tylko nie mam pojecia co mam z nimi zrobić;/ PORADZCIE MI!! sojowy. Kasia pelasia ,pierwsze dni sa najtrudniejsze nie tylko dla Ciebie ,ale dla kazdego kto zaczyna.Dopiero jak nie odczuwa sie glodu jest latwiej chociaz i tu bywa roznie.Nie wmawiaj,ze Tobie sie nie uda tylko probuj Pisalam zebys nie wliczala tych dni z kawa dlatego ,ze jak mialabys zrobic np 4 dni w tym 4 z kawa to by tylko oznaczalo,ze nie bylo jeszcze u Ciebie oczyszczania.Teraz probuj juz normalnie na wodzie bez zadnych dodatkow,moze byc tylko sok z cytryny,ale wychladza organizm i moze niezle telepac z zimna. Jej słuszności dowodzi przykład miliardów mieszkańców Azji - jedzą dużo ryżu i warzyw, mało tłuszczów, są szczupli i rzadko chorują na choroby serca, cukrzycę czy pospolite na Zachodzie nowotwory. przepraszam za literowki ale pisze tylko jedna reka Ja nawet nogą nie ruszyłam, a wyglądam jak lady fitnes. Często sikam,jestem senna i wogóle jakaś apatyczna.
[link widoczny dla zalogowanych]
*dj.
[link widoczny dla zalogowanych]
niezmiernie się puszą , próbowałam już chyba wszystkiego co polecano mi u fryzjera i nic...
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz jestem już w 29tyg.ciąży
[link widoczny dla zalogowanych]
lepiej zeby osemki mi ni rosly juz bo zdechne jak znowu bede musial to wyrywac. Informacje mam z pierwszej reki bo tez zostawilam swoj adres e-mail i nie dostalam zadnej odpowiedzi.Jak to wyjasnisz?Bo mi sie wydaje ze to jakas lipa a nie agencja.Po co komus nadzieje robic?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
do ->nie napiszą kim jestem...
[link widoczny dla zalogowanych]
Poznalismy ją jako męzatke i nikt nie posługuje się jej panieńskiem.
Lekarz tylko i wylacznie w ostatecznosci jesli kosmetyczka nie bedzie miala pomyslu co zrobic zeby bylo dobrze.
Pomimo obłożenia mnie jakimś specjalistycznym ciuszkiem - zalałam wszystko krwią + całą bluzkę (ponoć się dziwili, że tak dużo krwi mogło uciec przy takim zabiegu) - cóż.
W cieple rozszerzą się też pory skóry, co ułatwi potowi wydostanie się na zewnątrz.
[link widoczny dla zalogowanych]

sposob aby troche oszukac siebie samego - jesc wcale nie glodowe [link widoczny dla zalogowanych] zastanawiam sie nad studiami podyplomowymi.
Wszystkie badanie wyszły ok, więc kolejna wizyta była o psychiatry, po długiej rozmowie i opisie moich problemów p. niektórzy muszą bardzo ciężko i długo pracować by osiągnąć cel co czasem kosztuje nas nie tylko duzo stresu ale też bólu. Jestem jednak w innej sytuacji Mi to nawet się śnią po nocach a potem się budzę i uciekam do innego pokoju. Ponieważ blizna to nic innego jak przerwanie ciągłości tkanki. [link widoczny dla zalogowanych]
Przyjmujac ze 90g tluszczu wchlonie sie max z jednego posilku daje nam to 2400 kcal dziennie - nawet jesli jemy sam tłuszcz (3 x 90 gram). Aha i u nas obeszlo sie bez tzw chaborow... Próbowałam wiele metod chodziłam na siłownię, ale moja motywacja na piękną sylwetkę gasła po okresie miesiąca, każdy wyjazd na siłownie łączył się z marudzeniem i odpuszczanie sobie zajęć. Jestem 2 lata od niej starsza, a wyglądam na młodszą i to zdecydowanie. Lekarz pierwszego kontaktu dał skierowanie na rechabilitacje, na fizyko terapi jednak to nic nie pomogło. nareszcie!!! A moze sa jakies fajne stronki z ofertami pracy, bo ja ryjac dotad po necie, nie znalazlam nic wiarygodnego jakos
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj bylam piaty raz i serio widze efekty - cellulit prawie calkiem zniknal, nawet jak scisne skore, uda są wyraznie jedrniejsze i znikaja znienawidzone \poduszki\ ponizej bioder Wg mnie Vacu Line to rewelacja i polecam wszystkim
Udałam się znów do chirurga a on znów kazał ściągnąć paznokcia.Tym razem moja mama nie zgodziła się na to.Zaczęła szperać w internecie i przeczytała artykuł o klamrach na paznokcie.Pewien inernauta polecił nam salon.Udałam się tam.
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale potem dosyć szybko przepisałam dziecko do innej poradni i stamtąd przyszła 2 razy połozna.
[link widoczny dla zalogowanych]
Najwiekszym problemem jest zdobycie kontraktu z pracodawca w USA, z Polski jest to dosyc trudno zalatwic, ale chyba sa biura, ktore sie tym zajmuja (popytaj w biurach, ktore organizuja Work&Travel). A teraz uwaga ruszyli od piatku za kilka zl kupujesz abonament i wysaja ci filmy szkoleniowe aby nauczyc cie zawodu filmy sa profesjonalnie nakrecone i pani beata oraz pan slawek sa naprawde zawodowi polecam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Słyszę tylko coś w rodzaju:
[link widoczny dla zalogowanych]
farba palette **** ciemny braz i dobra nalozyla odczekala splukala..patrzy prawie czarne...
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] masa_perlowa_3_kolory_.html [link widoczny dla zalogowanych] Teraz po tylu latach nie czuje sie juz obco.
Co stosujecie z rana, żeby pozostał efekt loczków? A na mnie niekiedy 36 jest za duże i mniejszego niż 36 nie dostane raczej nigdzie Wiem jak dlugo goilam rany po poprzednim. --- Z góry dzieki za pomoc. [link widoczny dla zalogowanych]
Dylemat nie martw sie łączymy sie w przerażeniu z tobą. Wczesniej nie bralam udzialu w zadnych kursach przygotowujacych, bo w szkole bardzo intensywnie sie uczylismy, no i mialam tez prywatne korki. ech, wystarczy że jest bardziej umięśniona, chodzi na siłownie i juz ma parę kilo więcej od chudego flaczka. nie chcialbym ujawniac skad jestem, ale te zmiany sa podobno we wszystkich tredach.to wiem napewno Taaaak? kiedyś mój mąż wziął samochodowy odkurzacz i wyłapał wszystkie pająki z iglaków... W pracy (siedząca) kilkanaście razy na godzinę opuszczałam je aby odzyskać czucie, do godz.10 było najgorzej.Lekarz zalecił mi badania na cukier i reumatyzm zapisał magnez i wapno-zero poprawy , masaże - poprawa na krótko.
Ale nic, ruszy w końcu
Tylko boję się rozczarowania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej!
Obcokrajowcy w drugim przypadku musieli miec zalegalizowany dyplom.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie jestem dziewczęciem które zachwyca się z byle powodu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wróciła też owulacja i przede wszystkim nie ma tych wrednych skutków ubocznych. Chcę się w tym tygodniu wybrać na strzyżenie i farbę.
Kobiety w wiekszosci sa niskie, ale wiele wcale drobnych nie jest, poza tym oni caly czas cos jedza!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam mam ten sam problem mam 33 lat i co noc mi drętwieją ręce ból jest nie do wytrzymania jaka może być przyczyna proszę o pomoc??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na razie na studia chodzę, ale owszem, zgadzam się, do pracy to wypada iść w torebce. [link widoczny dla zalogowanych] We wtorek u lekarza uslyszalam od Pani dr, ze jej pancjentka schudla uwaga....30kg na tej diecie w 2 miesiace i przyszla do niej zapytac, jak przestac chudnac, bo ma super metabolizm co przy schorzeniach tarczycy jest niemal cudem Takze od 2ch dni ostro dietuje, niestety węgle sa w postaci 2 kromek zytniego chleba w poludnie, ale planuje to wyeliminowac.
wiem co to nie spac albo spac godz. Dodam, że nie mam zadnych objawów podwyższonej prolaktyny mam regularne miesiączki co 33 dni i nie są skąpe, mam owulacje i nie mam mlekotoku. A po jakim czasie zaczeła ta blizna blednąc? Mam świadomość tego, że to pająk ma prawo bać się człowieka, a nie odwrotnie. Też nie wiem dlaczego??? [link widoczny dla zalogowanych]
ale zawiodłam się na nim... ja mialam go przepisanego na mieszana infekcje, bo czytalam, ze on skuteczniejszy w przypadku bakterii a drozdzakow mialam dosc malo... Kończę dziś 6- ty dzień głodówki. Tak się składa, że z tej okolicy tłuszcz najtrudniej zgubić, ale nie poddawaj się a jak radzisz sobie w ten upał?? Noszę stanik 75 E lub F(zależy od fasonu) ale już niedługo będę musiała chyba zainwestować w kilka nowych cyckonoszów w rozmiarze G. 1 kg.Ale to tak niby ma być poniewaz organizm juz sie w miare przyzwyczaił do Meridii i efekty zaczną być widoczne tak gdzieś za tydzień pod koniec drugiego miesiąc.A już całkiem fajnie będzie przy trzecim miesiącu dlatego lekarze nawet sami sugerują żeby stosować przynajmniej Meridię przez 3 miesiące.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ktoś ma może inny numer tel.
Osobiście jeszcze nie mam orbitreka, ponieważ jeszcze trochę brakuje mi kasy (zdecydowałam się na Yorka).
ale dlaczego??jest wiele odcieni rózu i niektórym kobietom ładnie w nich...mi sie osobiscie podobają takie delikatne róze
Niby 4 kg to nie jest tak dużo, ale ja widzę różnicę.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CounterStrikeFans Strona Gwna -> Zasady Forum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy