Forum CounterStrikeFans Strona G│ˇwna
Kazdy ma inny organizm i sama doskonale wiesz co jest dla Ci

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CounterStrikeFans Strona G│ˇwna -> Zasady Forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Expert



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 731
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 9:18, 09 Kwi 2014    Temat postu: Kazdy ma inny organizm i sama doskonale wiesz co jest dla Ci

Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
kobietki! M├│j naturalny kolor to ciemny blond-wrecz br─ůz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaczeło sie od pobudki w nocy ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

opisze w skrocie q10!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] lala ---> dziwie sie, bo majac duzy biust nigdy nawet przez mysl mi nie przeszlo ze moze to byc jakis problem.
Je┼Ťli tak to w jakich ilo┼Ťciach i jak to wp┼éyn─Ö┼éo? Nie wiem dalczego.. A ja mam znajomego Turka ktory szuka dziewczyny z Polski Regine-jestem. dostawco jak to by┼éo z tym ciastem na pizze bo zapomnia┼éem [link widoczny dla zalogowanych]
U mnie te┼╝ jest szaro i paskudnie, w w dodatku jeszcze mam od cholery roboty -bleeee!!!!!!!! Ja coprawda nie na Adkinsie ale dietkuje i waga pomalutku, ale mog─Ö si─Ö za┼éo┼╝y─ç, ┼╝e w/g przelicznika BMI ma niedowag─Ö dosy─ç ┼╝e dr─Ötwiej─ů mi ca┼ée d┼éonie to jeszcze coraz cz─Ö┼Ťciej b├│l promieniuje do ramion. popelnila glupote no dobra temu nie da sie zaprzeczyc ale jak moja kuzynka opowiadala mi ze jej 15 letnie kolezanka sie p***olila z facetem na kanapie w dyskotece ... Za┼éamka.. Mam m─Ö┼╝a jednak brakuje mi babskich wieczork├│w, ┼Ťmiech├│w i weso┼éego sp─Ödzania wolnego czasu w gronie kole┼╝anek
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
40 zł.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W ci─ůgu tygodnia wyda┼éabym na to wszystko 200 z┼é i niewiadomo czy by┼éabym zadowolona !
[link widoczny dla zalogowanych]
Obiad (obiadokolacja): to musz─Ö Ci─Ö zmarwi─ç tak jeste┼Ťmy skonstruowani, ┼╝e tego nie unikniemy (mo┼╝e to i dobrze?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ohh my God!
Ale ja nie m├│wi─Ö tylko o personelu, ale tak┼╝e o opiece lekarskiej i sprz─Öcie do ratowania noworodk├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
s─ů sk┼éadniki z romantycznymi piosenkami wszech czas├│w, mo┼╝na od razu pos┼éucha─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
ja czytalam całe forum i nie zadawałabym głupich pytan nie czytajac go najpiwerw..zadaam wam konkretne pytanie, ni o długosc przygotowania ale o brak jakiegokolwiek, wystarczyło napisac jedno zdanie...

Nie byłam nigdy w S4. [link widoczny dla zalogowanych] O niemilej Pani w recepcji nie bede sie nawet rozpisywac, zwlaszcza ze to Pani Malgorzata jako profesjonalistka powinna zostac poddana ocenie.
bedziesz jej pozniej zazdrosic jak bedziesz miec 30 lat a Jablczyska ,majac 30 lat bedzie wygladac na 25 Fryzjerka powiedziala mi, ┼╝e to niemo┼╝liwe i mog─ů mi wyj┼Ť─ç ┼╗├ô┼üTE pasemka. Jak wiecie to napiszcie jak to wyglada i ile kosztuje. Czy studia prawnicze musz─ů by─ç koniecznie albo chocia┼╝ jaki┼Ť licencjat? Musz─Ö jej dotyka─ç chocia┼╝ jednym palcem, ┼╝eby mie─ç ┼Ťwiadomo┼Ť─ç, ┼╝e ona tam jest. [link widoczny dla zalogowanych]
Now 13st 7lb, he is returning to Disneyworld to try out all the rides. Witam mia┼éem ten sam problem wiec tak : Raz ogl─ůdajac telewizje widzia┼éem cie┼ä jak by wielkiego paj─ůka . Chodze do neurologa, mia┼éam robione prze┼Ťwietlenie kt├│re otworzy┼éo mi oczy ze z kregos┼éupem mam juz ma┼ée problemy ale nie a┼╝ takie zeby takie skutki powodowa┼é. w┼éa┼Ťnie to jaki┼Ť szmat┼éawiec to napisa┼é .cho─ç wczoraj tak na chwilk─Ö na ni─ů zerk┼éam to ten jej brzuszek co┼Ť za bardzo odstawa┼é .no.z czasem oka┼╝e sie . Kiepski argument!
jak mi zrobisz ziemniaczki ze z┼Ťad┼éym mlekiem to owszem
[link widoczny dla zalogowanych]
Sade - Smooth Operator
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

23 czerwca wyezdzam do W┼éoch dok┼éadnie do Sarnico czy mo┼╝ecie mi powiedzie─ç co┼Ť wiecej o tym mie┼Ťcie ?
[link widoczny dla zalogowanych]
no to teraz pretekst by kupi─ç nowy dywan TAK WI─ÖC ZABIEG POLECAM!
[link widoczny dla zalogowanych]
AMBASADA URODY W OPOLU no wlasnie to co biora w Ambasadie to nie sa male sumki a wychodzi sie od nich jak od zwyklej kosmetyczki!
poniewa┼╝ nie da sie biega─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] _id=28845496 [link widoczny dla zalogowanych] pewnie ze moze przyspieszyc, nie jest to regul─ů ale lepiej nie robic tego w domu bo mozesz nie zdazyc do szpitala
Biale dodatki do zielonego ubrania sa dla mne obciachowe, sorry. Kurde zerknelam tylko w tel co u was i a┼╝ musz─Ö szybko odpisa─ç Wycieczko kobieto j─ů normalnie o tobie za cz─Östo my┼Ťla┼éam! Ale ja bym si─Ö tam chcia┼éa znale┼Ť─ç dla pere┼ékowych z─ůbk├│w Po operacji moja tarczyca zosta┼éa zmuszona mi─Ödzy innymi przez nikotyn─Ö do pracy na zwi─Ökszonych obrotach aby wyr├│wna─ç niedobory hormon├│w. nie chodzi o to by dokladnie robic cwiczenia co 24 godz ale o to by nie robic ich np. [link widoczny dla zalogowanych]
Z tego co przeczytalam w necie losowanie zielonych kartdla Polakow, bedzie przeprowadzone dopiero w 2007 roku. Pozdrawiam. cos za duzo sie mnie tutaj porobilo,net dzisiaj mi sie zawiesza sorki;] witam panie, tak saobie czytam to forum i doszedlem do wniosku ze tez napisz. Zaczelam z nim rozmawiac na gg, pisalismy do siebie maile. Chocia┼╝ mo┼╝e s─ů urocze Jastula..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest dobrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jestem tydzień po operacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
zacznijcie s┼éucha─ç,my chcemy pracowa─ç,ale w firmie jest brak przep┼éywu informacji,sytuacja wymaga nie raz odejmowania szybkich decyzji i reagowania,rynek szybko si─Ö zmienia,a firma za nim nie nad─ů┼╝a,wiem o tym jestem niani─ů od ponad dw├│ch lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie masakra.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przecież nie ma reguly, że każdy czterdziestolatek woli blondynki a nie brunetki, lub dwudziestki a nie trzydziestki . [link widoczny dla zalogowanych] cleo216 - wow, jestem pełna podziwu.
mam z powodu jaki┼Ť durnych stereotyp├│w ubiera─ç ┼╝├│┼éty i wygl─ůda─ç jak pajac? Po oko┼éo 6 godzinach takich tortur dy┼╝uruj─ůcy w├│wczas lekarz stwierdzi┼é, ┼╝e on by to ┼Ťcio┼é, czyli zrobi┼é cesark─Ö, ale m├│j lekarz stwierdzi┼é, ┼╝e urodz─Ö si┼éami. Nie przejmuj sie tym ze ktos nazywa Cie naganiaczka. mnie to tylko podczas jednej rozmowy zapytano o moja wade a byla juz na nie jeden rozmowie kwalifikacyjnej i jedyne co mi przyszlo do glowy to ze jestem pedantyczna i czasami nadzbyt pedantyczna zastanawiam si─Ö na rozpocz─Öciu opodyplom├│ki w Olsztynie i nie wiem czy warto [link widoczny dla zalogowanych]
pozbyc az tylu kg?? W tamtym roku mia┼éem wycinanego paznokcia , kt├│ry po p├│┼é roku zacz─ů┼é wrasta─ç wyros┼éo dzikie mi─Öso. 2000 kcal), co przywraca kom├│rkom wra┼╝liwo┼Ť─ç na insulin─Ö (ust─Öpowanie wszystkich chor├│b nale┼╝─ůcych do zespo┼éu X-normalizacja nadci┼Ťnienia i poziomu cholesterolu i HDL, cofanie si─Ö cukrzycy, choroby wie┼äcowej). odezwe sie jutro !!! Ale za darmo... musze sprobowac, bo uwielbiam takie rzeczy, ale nigdy nie probowalam pod prysznicem Taka zimnica u Ciebie?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum CounterStrikeFans Strona G│ˇwna -> Zasady Forum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
cbx v1.2 // Theme created by Sopel & Programy